Zakelijke dienstverlening

Kies een tijdregistratiesysteem dat bij uw bedrijf past

Ieder bedrijf, instelling of organisatie heeft baat bij een goede prikklok. Als u met anderen werkt, dan wilt u zien hoeveel uren ze hebben gedraaid en of ze dagelijks op tijd binnenkomen. Deze informatie is handig als u de uitbetalingen gaat doen, maar ook als u beoordelingsgesprekken gaat voeren of een klacht over iemand heeft gekregen. EasySecure International maakt al een lange tijd tijdregistratiesystemen voor allerlei klanten, van campings tot industrieterreinen en van supermarkten tot kantoorgebouwen. En zij hebben vast een tijdregistratiesysteem, zoals een prikklok, die aansluit bij wat u nodig heeft.

Een prikklok met een kaart of tag

Een eerste keuze die u heeft bij EasySecure is om voor een tijdregistratiesysteem te kiezen dat werkt met een kaart of tag. Dat heeft bepaalde voordelen. Zo kunt u de kaarten zelf laden en zo bepalen wie waar wel en niet naar binnen mag. Omdat de kaart of tag persoonsgebonden is, kunt u ze gebruiken als identificatie. Uw beveiliging kan dan zien of iemand bevoegd is om binnen te zijn. U heeft dan ook invloed op waar uw klanten wel en niet naar binnen kunnen. Dat zijn belangrijke voordelen, maar een kaart of tag is ook gauw vergeten of kwijtgeraakt. U moet ze aanschaffen, correct laden en uitdelen.

Een tijdregistratiesysteem met mobiele telefoon

EasySecure International kan uw tijdregistratiesysteem op maat voor u maken. Een optie die veel aan populariteit wint op dit moment is die met de mobiele telefoon. Uw personeel heeft die eigenlijk altijd bij zich en zullen deze ook veel minder snel kwijtraken dan een tag of kaart. Wilt u dat risico nog minder lopen, spreek dan met EasySecure over de optie om biometrie te gebruiken en uw personeel binnen te laten na een scan van de vinger of het gezicht. De mogelijkheden zijn groot en uiteraard is een combinatie van systemen ook mogelijk. Bij EasySecure krijgt u een prikklok die specifiek is toegepast op uw eigen wensen en behoeften.

Back To Top